fredag 23 maj 2008

Personlig almanacka


Tycker man om att organisera då tycker man om en riktigt bra almanacka! Jag älskar mina, men tyvärr har årets inte blivit mycket använd. Det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Jag sitter hemma och skriver hela dagarna.

Tyvärr (ur arbetsmoralisk synpunkt) hittade jag till den här hemsidan idag. Där kan du beställa din egen almanacka med egen text på framsidan och bygga ihop den efter egen smak inuti. Behöver du ha en humörkurva, noter eller en att-göra-lista kan du bara bestämma att du vill ha det! Eller om du vill dokumentera vädret, räkna ut hur många timmar du har jobbat eller hur mycket du har tränat. Det finns oändliga möjligheter!

Men som sagt, jag har en almanacka för i år så det här får bli ett projekt för december när jag förhoppningsvis ska ha tid över för att tänka... 275 kronor kostar kalaset inklusive frakt. Men då får du ju ha ditt eget namn på framsidan också!

3 kommentarer:

Anonym sa...

I beliеνe that method is the best elеment eѵеr.



Feel fгee to surf tо my site :: sahelweb.com

Anonym sa...

Great weblog right here! Also уοur website quitе а bіt up verу fаst!
What ωeb host arе yοu the usage of?
Can I get your assoсiate link to your hoѕt?
I want mу websitе loadeԁ
up аs quickly as yours lol

Feеl free to surf to my webpage - V2 cigs

Anonym sa...

Admiring the time and energy you put into your blog and detailed information you offer.
It's great to come across a blog every once in a while that isn't the same out of
date rehashed material. Excellent read! I've saved your site and I'm adding your RSS feeds to my Google account.


my weblog: garcinia cambogia diet